خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

قات زدن یعنی چی؟!

شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ق.ظ

چند شب پیش خبری از یمن پخش شد،

مردم در حال تظاهرات بودن با گونه هایی برآمده!

فکر کردم گروهی دندون درد گرفتن🤣

از آنجا که همیشه کنجکاو بودم کمی مطالعه کردم در این زمینه

این اطلاعات و بدست آوردم شاید برای شما هم جالب باشه بدونید که:

در یمن دو سوم مردان و یک سوم زنان قات یا (خات) میزنند! قات نام گیاه مخدری است که بومی شرق آفریقا و عربستان است.جویدن آن سبب نشئه شدن و توهم زایی ست و اعتیاد آور است...

این گیاه درختچه ای،در سال ۱۹۷۳توسط سازمان جهانی بهداشت

نوعی ماده ی مخدر به ثبت رسیده.

  • ۹۷/۰۴/۲۳
  • نسیم ....

نظرات  (۲)

کم بدبختی داشتن اینم اضافه شد!!!
کشور ما هم  با یمن شدن فاصله چندانی نداره !!

دلتون شاد!!
پاسخ:
سلام
شادی از آن شما
چند روز قبل مغازه هایی که ادوات قلیون داشتن
تو تجریش دیدم میفروشه
اینم دردی جدید!
راههای بدبختی در کشورهای جهان سوم یکی پس از دیگری باز میشود...واقعا شرم دارم بگم یه جهان سومی هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی