خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

عشق یا کاسبی؟!

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۴ ب.ظ

بیا فاصله بگیریم از امروزی بودن ها،

 از ماهگرد گرفتن ها و سالگرد گرفتن ها،از کادو های یک دفعه ای

از دوستت دارم های تلگرامی،از امروز بودن ها و فردا رفتن ها...

بیا فاصله بگیریم از این همه مجازی بودن ها

بیا برایت انار دان کنم با گلاب و شکر...

بیا لای درزهای پنجره ها را با ملافه بگیر که سرما تویِ تنمان نرود

بیا اصلا حرفی نزن نگو دوستم داری اما واقعی باش

این دنیای امروزی دارد حال مرا بهم می زند ...

خدا کند نشویم یک اشتباه عاشقانه...نسیم

  • ۹۶/۱۲/۱۰
  • نسیم ....

نظرات  (۵)

پست خوبی بود

دلتون شاد
 درود بر شما .
 این پست بنده را به یاد این بیت شعر انداخت .
 عشق هایی کز پی رنگی بُوَد 
 عشق نَبوَد عاقبت ننگی بُوَد
 متاسفانه امروزه این جور عشق ها جز هوس نیست 
 بخصوص از زمان بوجود آمدن فضای مجازی این مسائل
 بسیار زیاد شده اند 
  • نازنین رستگاری
  • سلام
    وبلاگ جالبی دارید
    اگه دوست داشتی منو هم دنبال کن. مرسی
    نازنین رستگاری
    http://nazanin-online.blog.ir
    وقتی یکی یکی موهایم شروع به سفید شدن می کرد
    برای دیدار مادرم که می رفتم نگران بودم
    قبل از عزیمتم خزاب می کردم
    البته حنا را به رنگ ترجیح می دهم
    مادرم هنوز مرا بچه خودش می داند
    البته من فرزند اویم اما دیگر بچه که نه شاید کمی قد کشیده باشم
    نگران اینکه موهای فرزندش در بچگی سفید شده نگرانم می کرد
    مادری که همیشه انتظار میکشد و واقعی ترین عاشقانه های  را لالایی می کند.
    سلام و آرزوی سلامتی
    پاسخ:
    سلام
    در آغوش مادر همگی عاشقانه را گوش دادیم
    و آرام گرفتیم
    پس چه شد که اینچنین شدیم...
    ممنون از حضورتان دوست گرامی
    سلام دوباره و پوزش بخاطر غلط املایی ام
    خضاب را با "ز" نوشتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی