خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

نمی خواهم پُر رنگ باشم!

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ب.ظ
می دانی یک وقتهایی باید روی یک تکه کاغذ بنویسی تعطیل است
و بچسبانی پشت شیشه افکارت...!
باید به خودت استراحت بدهی،دراز بکشی،دست هایت را زیر سرت بگذاری
به آسمان خیره شوی و بی خیال سوت بزنی...!
در دلت بخندی به تمام افکاری که پشت شیشه ذهنت صف کشیده اند
آنوقت با خودت بگویی بگذار منتظر بمانند
درزندگی گاهی باخته ام!
گاهی با کسی ساخته ام!
گاهی گریه کرده ام!
گاهی بخشیده ام!
گاهی فریب خورده ام!
گاهی افتاده ام!
گاهی در تنهایی مرده ام!
اما از تمام اینها درس آموخته ام
اکنون خوشحالم که خودم هستم!
شاید ساده باشم!
اما صادقم...
من خودم هستم و همین برایم کافی است...!


پ.ن:وگاهی نباید به هرکسی بگویی دوستت دارم در این جهان پر از رنگ بی رنگی رسوا میشود!
  • ۹۶/۰۵/۲۰
  • نسیم ....

نظرات  (۵)

خیلی زیبا و پرمعنا بود !!!!!!!!!!!سپاس!!!
پاسخ:
کپی بود
ممنون از حضور سبز شما گرامی...
اصل هم همینه که خودمون باشیم و شاد
پاسخ:
این زمانه زیاد کاربردی نداره...!!!
  • علیـ ــر ضــا
  • انتخاب متنتون خیلی تک بود ✔
    خیلی خععععیلی پرمعنی 
    پاسخ:
    ممنون از شما...
      خیلی زیبا بود .. این متن ..
     اما امان از زمانی که مدتی زیاد  در 
     فریب خوردن و باختن بمانی ....
    پاسخ:
    واقعا امان...
  • فرکانس انار
  • همینجا فکر کنم خواندم که باید گفت ... باید دوست داشتن را گفت ... فکر کنم باز خودم گفتم که گفتنش سنگین است ... سنگین است اما باید گفت شاید ...
    پاسخ:
    نباید گفت...!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی