خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

زندگی همین‌قدر روی هواست!!!

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۴ ق.ظ

دیروز اگر بند کفشم باز نشده بود
خونم،تمام چراغ های چهارراه را قرمز کرده بود
می بینی؟
مرگ همین قدر مسخره است
کلیدت را جا می گذاری
به اتاقت باز می گردی
و ماشینی که قرار بود تو را زیر کند
بدون هیچ مشکلی
به مقصدش می رسد
بزرگ می شوی
ازدواج می کنی
و دخترت نمی داند که بودنش
به خاطر حواس پرتی توست...

  • ۹۴/۱۰/۲۹
  • نسیم ....

نظرات  (۹)

دنگ..،دنگ..
ساعت گیج زمان در شب عمر
می زند پی در پی زنگ.
زهر این فکر که این دم گذر است
می شود نقش به دیوار رگ هستی من...
لحظه ها می گذرد
آنچه بگذشت ، نمی آید باز
قصه ای هست که هرگز دیگر
نتواند شد آغاز...
سهراب
  • (ک) (شباهنگ)
  • همین طوره...
      انسان را از تقدیر گریزی نیست..
    متاسفانه من به تقدیرو سرنوشتی که از پیش تایین شده باشه هیچ اعتقادی ندارم 
    به نظر من خدا یه فرصتی برای زندگی به ما میده و این خود ماییم که انتخاب میکنیم چجوری زندگی کنیم 
    اگر موفق نیستیم اگر خوشبخت نیستیم اگر بلایی سرمون میاد و باالعکس اینا و هر اما و اگر دیگه ای ، دلیلش دقیقا در خود ماست 
    دلیلش تو باورهاییه که خواسته ناخواسته تو ذهن ناخوداگاهمون ثبت شده 
    اگر کسی تصادف میکنه یه علت داره یا حواسپرتی خودش یا طرف مقابل
    و اگر های دیگه که باید دنبال علت  گشت .
    اگر تقدیر الهی باشه به گفته شما . ثروت بیش از اندازه دادن به یه سری ادم و فقر بیش از اندازه دادن به سری دیگه ادمها این نشونه بی عدالتی خدا میتونه باشه که من با این ذهن و درک کوچیکم نمیتونم هیچ کجای باور هام جا بدم این موضوع رو .یا همین جنگ های پیش اومده تو کشورهای اطراف .ایا خدا تقدیر کرده بخشی از مردم غیر نظامی و بیگناه اسیر وحشی گری یه بخش دیگه شن یا این افکار وحشیانه و تجاوز گرانه اوناست که این جنایتو رقم میزنه . و خیلی موارد دیگه که ادم میتونه دقیق ببینه و بیندیشه در موردشون .

    شایدم من اشتباه میکنم ولی باور حقیقی من اینجوریه 
    پاسخ:
    سلام
    منم به تقدیر در بعضی جاها اعتقادی ندارم ولی برای
    مرگ و دوباره زندگی کردن چرا خودم به شخصه
    یکبار مردم واین تقدیرم بوده که زنده بمونم ودخترم و
    به دنیا بیارم و دوباره زندگی کنم...
    گاهی علتها همون تقدیرن
    در کیسه ی زندگی چه داریم ؟

    اکنون، اکنون، اکنون ...


    همه نتیجه ی یک اتفاقا 
    . خواهر امام غریب خراسان، سلاله پاکی و معصومیت
    دیوارهای خاک و افلاک، سیاه پوش داغ تواند ...
    وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)تسلیت باد.

    السلام علیک یا فاطمه المعصومه..
    سلام گلم
    خوبی؟
    خوشحال شدم دوباره برگشتی؟
    :-)
    الان بیشتر این نوشته درک می کنم. سپاس.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی