خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

سیب عاشق...!

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۴۴ ب.ظ

شاد بودن هنر است،که من آن را دارم

واز آن زیباتر هنر انسانیست،که تو آن را داری

سیب بودن هنر است،که من آن را دارم

واز آن زیباتر ،هنر کاشتن سیب خداست

که تو آن را داری،سبز بودن هنر است

که من آن را دارم،واز آن زیباتر هنر عاشقی است

که تو آن را داری،هم زبانی هنر است

که من آن را دارم،واز آن زیباتر هنر همدلی است

که تو آن را داری

هنرت را به من آموز که این بی هنری

رسم این جامعه وحشی پوسیده شده

وخدا در تن تو ریشه عشق زده

سیب باز قهار،عاشق...

  • ۹۶/۰۸/۰۱
  • نسیم ....

نظرات  (۲)

قشنگ بود !!خیلی!!
  • سام نجفی نیا
  • عالی و خوب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی