خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

ستاره های خاموش...

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ

به مناسبن نزدیک شدن به سومین سالگرد پدرم

دلم نیومد یادی از تمامی پدران آسمانی نکنم

پس بر این شدم که به لطف کاربران و دوستان گرامی

طرح فراخوان ختم صلواتی داشته باشیم

لطفا نام پدر و تعداد صلواتی رو که قصد دارید

هدیه بفرستید و به بنده اطلاع بدید که به پست اضافه کنم...سپاس

پدران آسمانی:

1.حسن سالکان

2.مهر علی ضیغمی

3.حسین دادرس

4.یحیی حاجی محمدی

5.احمد ثنایی

6.علیرضا سالکان

7.رحمت احمدی

8...

1_وبلاگ خمارشب: 500عدد        2_وبلاگ اهورا: 300عدد             3_وبلاگ شباهنگ :400 عدد


                       4_ وبلاگ زیبا نگار: 100عدد         5_وبلاگ گاه نگارهای یک مهندس: 100عدد     6_وبلاگ پیتک:50عدد
                       
                      7_وبلاگ طعم سیب:1000 عدد           8_وبلاگ سمانه:1050 عدد                   9_وبلاگ پریسا: 1000 عدد
                     
                       10_............................


  • ۹۶/۰۶/۰۸
  • نسیم ....

نظرات  (۴)

 درود بانو نسیم ..
 بسیار پست ارزنده ای میباشد .. 
 واقعا درود بر شما و آن پدر بزرگوارتان که چنین دختری با محبت 
 و با وفا دارد .. خداوند روح ایشان و تمام پدرانی که در این لیست 
 هستند قرین شادی و رحمت کند ... 
 من نیز به نوبه خود برای یک یک آنان صد صلوات تقدیم میکنم 
 سپاسگزارم از این کار برجسته شما .. در پناه حق باشید 

خداوند رحمت کنه پدر بزرگوارتون رو.من برای آمرزش روح ایشون 100 صلوات هدیه می کنم

روح پدر بزرگوار شما قرین رحمت و آرامش!!!!!!!!!!!!!!


     از طرف من 50 صلوات!!!!
عزیزم برامنم 1000عدد هدیه میکنم ثبت کن ممنون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی