خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

زخم تهمت...

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۵۷ ب.ظ

در سرزمین من هیچ کوچه ای

 به نام هیچ زنی نیست و هیچ خیابانی...

بن بست ها اما فقط زنها را می شناسد انگار...

در سرزمین من سهم زنها از رودخانه ها

تنها پل هایی است که پشت سر آدمها خراب شده اند...

بانو در این سرزمین به هیچ مردی ابراز علاقه نکن مردانش تورا به سخره میگیرند

متهم میشوی به اخاذی در شهری که مردانش خالی از مهر...

تنت را عریان نکن برای نامردان تاوان روح زخمیت را نمیتوانی پس بدهی

اینجا تن میخرند،بدون دل بدون احساس فقط از سر نیاز!

اینجا نام هیچ بیمارستانی مریم نیست

تخت های زایشگاهها اما پر از مریم های درد کشیده ای است

که هیچ یک،مسیح را آبستن نیستند...نسیم


پ.ن:ما همیشه یا جای درست بودیم در زمان غلط،یا جای غلط بودیم در زمان درست
وهمیشه همین گونه همدیگر را از دست دادیم.

  • ۹۶/۰۲/۱۵
  • نسیم ....

نظرات  (۵)

 سلام بانو نسیم...
 پست شما اینبار حقایقی تلخ را از وضعیت بانوان و 
دختران این سرزمین را بیان میکند ...
من به سهم خودم متاسف هستم ..
چقدر درد کشیدم با این پست:(
متاسفم برای مردان این سرزمین که مثل گذشتگان خود عصمت مادرو خواهر خودشونم براشون دیگه مهم نیست...
عرصه برای زندگی خانمها بسیار تنگتر شده موافقم خدایا خودت کمکشون کن...
  • فرکانس انار
  • وضعیت مردها هم زیاد خوب نیست ...

    چون وضعیت زن ها خوب نیست ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی