خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

دل گرفته

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۰۹ ب.ظ

مادرم خودکشی کرد

پدرم از کار اخراج شد

برادرم گرفتار دام اعتیاد شد

خواهرم پرسه زن خیابان ها شد

پدرم که اخراج شده بود بیماری لاعلاج گرفت

ومن عاشق شدم در عین حال نداری

معشوقه ام رهایم کرد

با اینکه جان میدادم برایش...رفت

حق داشت

من که در دنیا به اندازه یک ستاره هم حقی نداشتم دزد شدم،زندان رفتم

پدر بیمار

برادر معتاد

وخواهر تن فروش

مادر فقط سنگ قبر

واین وسط تنها من شاعر شدم ...نسیم

  • ۹۵/۰۲/۰۳
  • نسیم ....

نظرات  (۴)

دل ما هم گرفت
با کلمات زیبا بازی کردی درد را با تمام سلولهایم حس کردم
نسیم ممنونم
عجب دردناک
آها

می بخشید شما شاعر ،‌خبر نگار ،‌ژورنالیست ، نویسنده چیزی هستین ؟

پستاتون واقعا حرف نداره ....


درود ..
درد قشر بخصوصی از جامعه..
زیبا توصیف کردید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی