خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

عزم

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ق.ظ

این روزها همه آدمها درد دارند

درد پول

درد عشق

درد تنهایی

این روزها چقدر یادمان میرود زندگی کنیم!

  • ۹۴/۱۱/۱۸
  • نسیم ....

نظرات  (۱۰)

  • سعید یگانه (جاوید)
  • عالی بود. ممنون
  • سعید یگانه (جاوید)
  • البته منظورم بیشتر برای مطلب اینورژن رفتاری بود . موفق باشید
    واقعا ... چقدر یادمون میره زندگی کنیم :|
  • ههـــ ـــــ
  • زندگی میکنند کسایی که تنها نیستن
    شکر خدا من هر سه شو  یه جا دارم 

    سلام
    من که هر روز یادم می رود زندگی کنم

    چقده نوشته هات قشنگه


    پاسخ:
    ولی این یکی کپی بود عزیز
    فقط ...نسیم
    جمله های من حقیره
    سلام نسیم جون
    خوبی؟
    ایشالا هرجا هستی سلامت باشی:-)
    التماس دعا
    الهــــــــــــــــــــــــــی بزرگی تــو را توان تصـــور نیست در ســــــــرد ترین لحظات زندگیـــم این یاد تــــــــو بـــوده که آرامـــــــــــش را بـــه مــــــــــن الهــــــــــــــــــــــام کــــــــــــرده و من هم همیشــــــــــه در وجـــــودم سخـــــــن تــــــو را زمـــــــــــزمه میکنــــم اَلا بِـــــــذِکْراللّـــــــــــه تَطمَئنْ القُــــــــلوب
    سکوت!!!!!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی