خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

یاوه گویی

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۸ ق.ظ
زمستان بود.جان می کندم در نیویورک نویسنده شوم.سه یا چهار روز بود لب به غذا نزده بودم.فرصتی پیش آمد تا بالاخره بگویم:می خوام مقدار زیادی ذرت بو داده بخورم و خدای من،مدت ها بود غذایی این همه به دهانم مزه نکرده بود.هر تکه از آن و هر دانه مثل یک قطعه استیک بود.آنها را میجویدم و راست می افتاد توی معده ام.معده ام می گفت:متشکرم،متشکرم.مثل آنکه توی بهشت باشم همینطور قدم میزدم که سرو کله دو نفر پیدا شد، یکیشان به آن یکی گفت:خدای بزرگ طرف مقابل پرسید:چه شده؟ اولی گفت:آن یارو را دیدی که ذرت میخورد؟ وحشتناک بود! بعد از آن حرف دیگر از خوردن ذرت ها لذت نبردم.به خودم گفتم:منظورش از وحشتناک چه بود؟من که توی بهشت سیر می کنم.گاهی به همین راحتی با یه کلمه،یه جمله،یه حالت چهره میتونیم مردم و از بهشت خودشون بکشونیم بیرون و این واقعا بی رحمانه ترین کاره.سرمونو می کنیم تو زندگی یکی که اصلا به ما مربوط نیست، کاری با ما نداره و ازمون چیزی نپرسیده، نخواسته و دهنمونو باز میکنیم و از بهشت شخصیش می رونیمش!



چارلز بوکوفسکی"شاعری با یک پرنده آبی"
  • ۹۴/۱۱/۰۴
  • نسیم ....

نظرات  (۱۰)

این حسیه که بارها برام پیش اومده
ممنون از پست
بوکوفسکی عالیه
پاسخ:
دقیقا برای من هم این اتفاق زیاد افتاده
عجب حس بدیه
و عکس العمل شما؟
  • ههـــ ـــــ
  • یاوه نیست زندگیست که دیگران نمیدونم به خاطر چه حسی احوالات آدمو از این رو به اون رو میکنن
    پاسخ:
    یاوه گویی دیگران
    مخل زندگی کردن شده!!!
    بچه که بودم گاهی باعث می شد مدتها از خونه تکون نخورم ، مثل این تجربه بوکوفسکی این حسو داشتم که بیرون رفتن با  مسخره  شدنم همراهه ..
    این روزا دیگه یادم نمیاد حسش چطوری بود حتا
    ولی کاملا  هم عقیده م با شما که دتس عن اگزمپل آو عه هاریبل عایدیا
    فقط  ماییم که از درون  خودمون باخبریم
    بقیه ای  که دیگران  بگن چرت محضه

    بعضی مواقع با بعضی حرفامون حال خوب بقیه رو میگیریم‎:|‎

    واقعا همین طور

    ممنون

  • (ک) (شباهنگ)
  • ...درود بانو
     بسیار نکته زیبایی را اشاره فرمودید..
     چه بسیار که این یاوه گویی ها زندگی
     بسیاریررا به آتش کشیده..
  • فاطمه نظری
  • عالی
    الانه سرک کشیدنا زرنگی محسوب میشه 
    بعدشم سوژه غیبتانه زنانه و مردانه 

    این جمله " به هیچ کسی ربطی نداره" جمله قشنگی نیست

    ولی گاهی اوقات بهترین جمله هست.


    دقیقا چــــــرا اینجوری میشیم؟؟



    یه دوستی دارم مابقی خواهراش بور و چشم رنگی بودن ولی این دوست ما فرق داشت بااونا

    بخاطر این تفاوت برخی ها مسخرش میکردن

    به مــــن میگفت چهره من به هیچ کسی ربطی نداره


    چقدر آروم بود:))))

    پاسخ:
    سلام
    ممنون عزیزم حتما زحمت میدم
    اومدم وبلاگتون خیلی تلاش کردم
    ولی موفق نشدم به گذاشتن نظر!!!

    سلام

    اره رفیق

    الان قسمت نظرات بازه:)

    در خدمتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی