خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

توبه هرگز

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۱ ب.ظ

توبه، گیریم که باز است درش،سودش چیست؟
مــن کـه اقــــــرار ندارم به پشیــــمانی خویـــش ...

 

 

  • ۹۴/۱۰/۲۹
  • نسیم ....

نظرات  (۸)

یا رب به هر آنچه بد نمودم توبه
گر در ره توبه من نبودم توبه
بسیار جفا به خود نمودم روزی
گر عشق تو را ز خود ربودم توبه

خداوندا

خسته ام از فصل سرد گناه و دلتنگ روزهای پاکم

بارانی بفرست 

چتر گناه را دور انداخته ام

  • (ک) (شباهنگ)
  • درود بانو نسیم...
     آهنگ زیبا و گویایی بود..
     باز دلم گفتا گله از می فروش پیر کنم
     مفتی و شیخ و می و میخانه را تکفیر کنم...
    خیلی بی ربط به حالو هوای این روزهای زندگیم از وقتی این اهنگ منتشر شد فکر میکنم دویست سیصد بار شایدم بیشتر گوش دادم بهش .
    یک شعر که مشخصه نهایت احساس شاعرو بیان میکنه با یک موزیک و نوا از یک خواننده  بسیار توانا که شخصا طرفدار صدا و همه اهنگهاشم .
    فقط یک اصلاحیه : من توی پست مربوط به این شعر و اهنگ نوشته بودم این شعر از استاد شهریار هست که البته جناب چاوشی هم چنین میپنداشتند و ایشونم به اسم استاد نوشته بودن که بعدا مشخص شد شعر ارآن شاعره ای همشهری دیگریست 

    پاسخ:
    ممنون که اطلاع دادید...
     امام صادق (ع) : همانا خدای عزوجل وقتی بنده مومنش توبه کند شاد می شود مانند کسی که چیزی گم کرده و بعد گمشده اش را پیدا کند و خوشحال شود.
  • ههـــ ـــــ
  • نامش دل است خدااااااااااااااا
  • فاطمه نظری
  • :0

    عاشق این ترانه ام و سپاس از شعر زیبا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی