خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

خمار شب :

عاشق شو زیرا عاشق انسان است!

برگی از یک نوشته...

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ق.ظ

وقتی هستی زندگی زیباست

وقتی تو باشی غم بی معناست

دلخوشیها پررنگ تر

روز طولانی تر وشب مهتابی تر

آفتاب،سوزان نیست آن زمان که

لباسهای تو را روی بند دلم می آویزم

تا با حرارت وجودم رطوبتشان را بازدم کنند

ومن با شیطنت در جیبهایت به جستجوی

سکه ای جا مانده از دوران کودکیم سرگرم هستم ...

چقدر وجودت باعث دلگرمیست

مثل ذغال مخملینه کرسی مادر بزرگ

با تو عشق را آموختم،محبت در دلم جوانه زد

حسی دیگر،لطیفتر و شاعرانه تر

می نوشتم،در دل شب بیقراریهایم آرام گرفته بودند

با نگاهت سفر کردم به بی نهایت

به اوج خواستن و خواسته شدن

وجودم معنا گرفت

و این برای من کمال زیباییست

پس تو را حفظ میکنم در قلبم در تارو پود وجودم

در خاطراتم چه باشم چه نباشم تو را همیشه چشم در راهم پس تو را می ستایم

به حرمت لحظاتی ناب که برایم رقم زدی...نسیم  

  • ۹۶/۰۲/۱۴
  • نسیم ....

نظرات  (۴)

سلام و تبریک بانو امیدوارم شاهد چاپ جلدهای بعدی و موفقیت های بزرگتر.
سلام و تبریک ان شاالله نوشته های بعدی خیلی خوشحال شدم.
سلام عزیزم
تبریک فراوان دوست گلم امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی...
سلام
مبارکه :) یادمه این شعر را قبلا در وبلاگت نوشته بودی. موفق باشی همیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی